اگر به خانه من آمدی ....

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

اگر به خانه من آمدی ....

اگر به خانه من امدی

 

برای من ای مهربان

 

چراغ بیاور

 

و یک دریچه که از آن

 

به ازدحام کوچه خوشبختی بنگرم ...

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت0:57---2 مرداد 1391
امروز را به باد سپردم
امشب کنار پنجره بیدار مانده ام
دانم که بامداد
امروز دیگری را با خود می آورد
تا من دوباره آن را
بسپارمش به باد

وبت زیباست مسعووود جاااان موفق باشی


hamed
ساعت19:08---16 تير 1391
salam dadash khoshal misham be manam sar bezani

m.k
ساعت1:03---14 تير 1391
آسمان دلم ابری است

من آمدن باران را با تمامی وجود حس می کنم

خسته از خشکسالی همدلی

خاطرات نه چندان دور را تکرار می کنم

من ساده نبودم

ما ساده نبودیم

هیچکس ساده نبود

مگر می شود دریا را از یاد برد

گوش کن

هنوز هم

فریاد موج

صخره را می آزارد

آسمان خیالم ابری است

ومن

با تمامی وجود آمد باران را بهانه می کنم

باید نماز صداقت خواند

باید نماز صداقت خواند...


m.k
ساعت0:59---14 تير 1391
دلا غمگین مباش آن دور تر ها

پشت آن کوه بلند

امید در راه است وخواهد کرد از دشت دلت بیرون این تاریک پر از سرد

اگر تلخ و اگرغمگین

اگر سخت واگرسنگین

بباید دل به فردا بست

که باغ صبر پرباراست...


m.k
ساعت0:25---14 تير 1391
آن که آموخت به ما درس محبت می خواست :

جان چراغان کنی از عشق کسی

به اميدش ببری رنج بسی .

تب و تابی بودت هر نفسی .

به وصالی برسی يا نرسی!

سينه بی عشق مباد!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |